LinkedIn E-posta Gelmeme Sorunu

LinkedIn E-postaları Alınmıyor - Sorun Giderme
E-posta hesabınızda LinkedIn’den e-posta alamıyorsanız hesabınızın spam klasörünü, istenmeyen posta klasörünü, sosyal sekmesini ve promosyon sekmesini kontrol edin. E-posta sağlayıcılar bazen e-postaları yeni kaynaklardan bu klasörlere yönlendirir.
Sorunu çözmek için aşağıdaki adımları da izleyebilirsiniz:
LinkedIn hesabınızdaki e-posta ayarlarınızı doğrulama
LinkedIn hesabınızdaki e-posta ayarlarınızı doğrulamak için:
  1. LinkedIn ana sayfanızın en üst kısmındaki Ben simgesini tıklayın.
  2. Açılır listeden Ayarlar ve Gizlilik’i seçin.
  3. Sayfanın en üst kısmındaki İletişim sekmesini seçin.
  4. Doğru e-postaların gönderildiğinden emin olmak için Kanallar bölümü altında, E-posta sıklığı’nın yanındaki Değiştir’i tıklayın.
  5. Hangi e-postaları almak istediğinizi belirtmek için her bir kategorinin yanındaki kutucukları işaretleyin veya bunların işaretini kaldırın.
  6. Bir kategorideki öğeleri tek tek seçmek için kategori adının sağındaki Ayrıntılar’ı tıklayın.
    • Bazı kategoriler Kişisel, Tavsiye edilen ve Haftalık e-postalar arasından seçim yapmanızı sağlar.
Birincil e-posta adresinizin onaylandığından emin olma
Birincil e-posta adresinizin onaylandığından emin olmak için:
  1. LinkedIn ana sayfanızın en üst kısmında bulunan Ben simgesini tıklayın.
  2. Açılır listeden Ayarlar ve Gizlilik’i seçin.
  3. Hesap sekmesinin Oturum Açma ve Güvenlik bölümü altında, E-posta adresleri’nin yanındaki Değiştir’i tıklayın.
  4. Hesabınızdaki birincil e-posta adresinizi değiştirmek istiyorsanız e-posta adresinizin yanındaki Birincil yap’ı tıklayın.
    • Güvenlik amacıyla şifrenizi girmeniz istenebilir.
Diğer üyeler sizi bağlantı kurmaya davet ettiğinde e-posta alma
Üyeler sizi bağlantı kurmaya davet ettiğinde e-posta aldığınızdan emin olmak için:
  1. LinkedIn ana sayfanızın en üst kısmındaki Ben simgesini tıklayın.
  2. Açılır listeden Ayarlar ve Gizlilik’i seçin.
  3. Sayfanın en üst kısmındaki İletişim sekmesini tıklayın.
  4. Kanallar bölümünde, E-posta sıklığı öğesinin yanındaki Değiştir’i tıklayın.
  5. Davetiyeler ve mesajlar’ın sağındaki Ayrıntıları’ı tıklayın.
  6. Bağlantı kurmak için Davetiyeler’in altında Kişisel Bildirimler’i seçin ve soldaki kutucuğun işaretli olduğundan emin olun.
Üyeler bağlantı kurma davetinizi kabul ettiğinde e-posta alma
Üyeler bağlantı kurma davetinizi kabul ettiğinde e-posta almak için:
  1. LinkedIn ana sayfanızın en üst kısmındaki Ben simgesini tıklayın.
  2. Açılır listeden Ayarlar ve Gizlilik’i seçin.
  3. Sayfanın en üst kısmındaki İletişim sekmesini tıklayın.
  4. Kanallar bölümünde, E-posta sıklığı öğesinin yanındaki Değiştir’i tıklayın.
  5. Davetiyeler ve mesajlar’ın sağındaki Ayrıntıları’ı tıklayın.
  6. Kabul Edilen Davetiyeler’ın yanında Kişisel E-postalar’ı tıklayın ve Kabul Edilen Davetiyeler’in sağındaki düğmenin Açık olduğundan emin olun.
Deneyebileceğiniz başka bazı sorun giderme adımları şunlardır:
  • LinkedIn'i güvenilir e-posta alanı olarak e-posta adres defterinize ekleyin.
  • LinkedIn’den gelen e-postaların engellenmediğinden emin olmak için e-posta sağlayıcınızı kontrol edin.
  • Hesapla ilişkilendirilen e-posta adresinin bir kişiye ait olduğundan ve bir dağıtım listesi veya rol bazlı bir e-posta adresi olmadığından emin olun.
    • Rol hesabı/takma adlar belirli bir kişiyle değil, ofis, pozisyon veya görev (örn: webmaster@, postacı@ admin@, vb.) ile ilişkili hesaplardır. LinkedIn den iyi bir şekilde yararlanmanız için, kişisel e-posta adresi kullanmanızı öneririz.
  • Şifre sıfırlama veya güvenlik doğrulama gibi bazı durumlarda, yukarıdaki değişiklikleri yaptıktan sonra e-postayı yeniden istemeniz gerekebilir.
 

Benzer konular

Çevrim içi üyeler

Şu anda çevrim içi üye yok.
Üst