T
Tuğçe İçözü
Guest
E-ticaret platformu Trendyol, kasım kampanyalarını bu yıl ilk kez eş zamanlı olarak 15 ülkede birden gerçekleştirdiğini açıkladı. 90 bin satıcı, Trendyol aracılığıyla ürününü yurt dışındaki kullanıcılarla buluşturdu. Trendyol'un paylaştığı verilere göre; bu dönemde yurt dışından 250 milyon ziyaret alan platform, 10 ülkede de en çok indirilen uygulama oldu.
Trendyol bu yıl Süper Alışveriş Günleri ve Efsane Günler kasım kampanyalarını Türkiye ile birlikte, Azerbaycan, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Bahreyn, Umman, Almanya, Avusturya, Romanya, Yunanistan, Macaristan, Çekya ve Slovakya’da aynı anda yürüttü. Trendyol, kampanya süresi boyunca pazarlama ve lojistikten, avantajlı finansman erişimine kadar pek çok desteği de iş ortaklarına sunduğunu belirtiyor.
Paylaşılan bilgilere göre; Kasım kampanyası sırasında Trendyol, 25 milyon günlük aktif kullanıcı sayısına ulaşırken, yurt dışı günlük aktif kullanıcı sayısı 5 milyon oldu. Kampanya süresince Trendyol üzerinden toplamda 120 milyon ürün satıldı.
Türkiye’den en çok alışveriş yapılan iller Bursa, Antalya ve Kocaeli oldu. İstanbul, İzmir ve Ankara'nın dışında en fazla e-ihracat yapan iller ise Kocaeli, Bursa ve Kayseri oldu. Yurt dışı pazarlarda ise en yüksek talep Bakü, Riyad ve Bükreş’ten geldi.
Moda kategorisinden ürünler, en fazla talebi gören ürünler olarak öne çıktı. Körfez’de tencere, Doğu Avrupa’da ve Azerbaycan’da ev tekstili ile ev içi düzenleyiciler en çok tercih edilen ürünler oldu. Saklama kaplarının da bu dönemde öne çıktığını ve yurt dışı pazarlarda en çok talep gören ürünler arasında yer aldığını da ekleyelim.
Bu yıl gerçekleşen Webrazzi Summit 2024 konferansımızda Trendyol Grubu CMO'su Kutay Konakçı "Hedefimiz, 3 sene içinde yurt dışında bir Trendyol daha çıkartmak" açıklamasını yapmıştı. Trendyol'un paylaştığı verilere baktığımızda şirketin bu hedefe emin adımlarla ilerlediğini söylemek mümkün.
Okumaya devam et...
Trendyol bu yıl Süper Alışveriş Günleri ve Efsane Günler kasım kampanyalarını Türkiye ile birlikte, Azerbaycan, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Bahreyn, Umman, Almanya, Avusturya, Romanya, Yunanistan, Macaristan, Çekya ve Slovakya’da aynı anda yürüttü. Trendyol, kampanya süresi boyunca pazarlama ve lojistikten, avantajlı finansman erişimine kadar pek çok desteği de iş ortaklarına sunduğunu belirtiyor.
120 milyon ürün satıldı
Paylaşılan bilgilere göre; Kasım kampanyası sırasında Trendyol, 25 milyon günlük aktif kullanıcı sayısına ulaşırken, yurt dışı günlük aktif kullanıcı sayısı 5 milyon oldu. Kampanya süresince Trendyol üzerinden toplamda 120 milyon ürün satıldı.
Türkiye’den en çok alışveriş yapılan iller Bursa, Antalya ve Kocaeli oldu. İstanbul, İzmir ve Ankara'nın dışında en fazla e-ihracat yapan iller ise Kocaeli, Bursa ve Kayseri oldu. Yurt dışı pazarlarda ise en yüksek talep Bakü, Riyad ve Bükreş’ten geldi.
Moda kategorisinden ürünler, en fazla talebi gören ürünler olarak öne çıktı. Körfez’de tencere, Doğu Avrupa’da ve Azerbaycan’da ev tekstili ile ev içi düzenleyiciler en çok tercih edilen ürünler oldu. Saklama kaplarının da bu dönemde öne çıktığını ve yurt dışı pazarlarda en çok talep gören ürünler arasında yer aldığını da ekleyelim.
Bu yıl gerçekleşen Webrazzi Summit 2024 konferansımızda Trendyol Grubu CMO'su Kutay Konakçı "Hedefimiz, 3 sene içinde yurt dışında bir Trendyol daha çıkartmak" açıklamasını yapmıştı. Trendyol'un paylaştığı verilere baktığımızda şirketin bu hedefe emin adımlarla ilerlediğini söylemek mümkün.
Okumaya devam et...