Grundig, Arçelik ve Altus TV Çağrı Merkezi

Grundig, Arçelik ve Altus TV Çağrı Merkezi konusu Televizyon.Gen.TR sitesinden alıntılanmıştır.

Grundig ve Altus markalı televizyonlar Arçelik garantisi altındadır. Tüketici kaynaklı bir hasar olmaması durumunda, teknik arızalar 3 yıl Arçelik garantisi kapsamındadır. Grundig, Arçelik ve Altus marka tv ile ilgili iletişim Arçelik müşteri hizmetleriyle kurulmalıdır.

Arçelik Müşteri Hizmetleri: 444 0 888

Garanti süreci​


32” ve üzeri televizyonlarda;

  • Yetkili servis tarafından kurulum yapılması zorunlu olup ücretsizdir. Yetkili servisten önce ürün ambalaj ve kutusunu açmayınız. Yetkili servis gelmeden kutuyu açmanız durumunda ürün garanti dışı kalacaktır.
  • Ürün garantisi kurulum tarihinde başlamaktadır.

32” altı televizyonlarda;

  • Yetkili servis kurulumu zorunluluğu yoktur ancak hasar vb. durumlara karşı servis hizmeti önerilir. Talep ettiğiniz takdirde markanın müşteri hizmetlerini arayarak ücretli kurulum talebinde bulunabilirsiniz.
  • Kurulum hizmeti alınmayan 32” altı televizyonlarda, kutuda hasar olmamasına rağmen üründe herhangi bir hasar söz konusu ise yetkili servisle iletişim kurulmalıdır.
  • Kurulum hizmeti alınmadığı takdirde ürün garantisi fatura tarihinden itibaren başlamaktadır.

Yetkili servis talebinde bulunmadan önce, televizyonum bozuldu ne yapmalıyım konumuzu inceleyin. Ayrıca, televizyondan ses gelmiyor sorunu yaşıyorsanız ek bilgi konumuzu da inceleyebilirsiniz.

Yetkili servisin önemi :


Grundig, Arçelik ve Altus TV Çağrı Merkezi başlıklı içerik Televizyon Bilgileri sitesinde yayınlanmıştır. Benzeri içerikler ve daha fazlasını Televizyon.Gen.TR adresinde bulabilirsiniz.
 

Benzer konular

Çevrim içi üyeler

Üst