- Katılım
- 18 Şub 2023
- Mesajlar
- 1,242
Facebook’ta Sayfa Oluşturma Püf Noktaları konusu Facebook.Web.TR sitemizden alıntılanmıştır.
Milyonlarca Facebook sayfası hali hazırda yayında iken, yeni Facebook sayfası oluşturma zorlu bir süreçtir. Platformda sayfanızın yer edinebilmesi için çokça emek sarf etmeniz gerekir.
Günümüzde yerel işletmelerin 10’da 6’sı, internette var olmanın uzun vadeli başarı için mecburiyet olduğunu belirtiyor. İnternet dünyasında yer edinmeyen işletmelerin ise, ciddi anlamda zorlanacağını belirtiyorlar.
Sayfanızın adı için işletmenizin adını veya insanların işletmenizi aramak için kullanabileceği başka bir adı kullanın. İnsanlara işletmenizin faaliyetlerinden bahsetmek için Hakkında kısmını kullanın.
İşletmenizi en iyi temsil eden fotoğrafları seçin. Çoğu işletme, profil fotoğrafı olarak logolarını kullanmayı tercih eder. Kapak fotoğrafı için mağazanızın veya ürünlerinizin bir fotoğrafını ya da mevcut pazarlama kampanyanızdan bir fotoğrafı seçin.
Görsel boyutlarını öğrenin
Sayfa ziyaretçilerinizi, sitenize gitmek veya mağazanızı telefonla aramak gibi bir eylem gerçekleştirmeye yönlendiren bir eylem çağrısını Sayfanızın en üst kısmına ekleyebilirsiniz. Bunu sadece birkaç tıklamada yapabilirsiniz.
The post Facebook’ta Sayfa Oluşturma Püf Noktaları appeared first on Facebook Türkiye.
Milyonlarca Facebook sayfası hali hazırda yayında iken, yeni Facebook sayfası oluşturma zorlu bir süreçtir. Platformda sayfanızın yer edinebilmesi için çokça emek sarf etmeniz gerekir.
Günümüzde yerel işletmelerin 10’da 6’sı, internette var olmanın uzun vadeli başarı için mecburiyet olduğunu belirtiyor. İnternet dünyasında yer edinmeyen işletmelerin ise, ciddi anlamda zorlanacağını belirtiyorlar.
1. İşletmenizin adı ve açıklaması
Sayfanızın adı için işletmenizin adını veya insanların işletmenizi aramak için kullanabileceği başka bir adı kullanın. İnsanlara işletmenizin faaliyetlerinden bahsetmek için Hakkında kısmını kullanın.
2. Bir profil fotoğrafı ve kapak fotoğrafı
İşletmenizi en iyi temsil eden fotoğrafları seçin. Çoğu işletme, profil fotoğrafı olarak logolarını kullanmayı tercih eder. Kapak fotoğrafı için mağazanızın veya ürünlerinizin bir fotoğrafını ya da mevcut pazarlama kampanyanızdan bir fotoğrafı seçin.
Görsel boyutlarını öğrenin
3. İnsanların gerçekleştirmesini istediğiniz eylem
Sayfa ziyaretçilerinizi, sitenize gitmek veya mağazanızı telefonla aramak gibi bir eylem gerçekleştirmeye yönlendiren bir eylem çağrısını Sayfanızın en üst kısmına ekleyebilirsiniz. Bunu sadece birkaç tıklamada yapabilirsiniz.
The post Facebook’ta Sayfa Oluşturma Püf Noktaları appeared first on Facebook Türkiye.